En bra dag

Idag har varit en bra dag. Den blev så mycket bättre än jag kunde föreställa mig när jag vaknade i morse. vi hade somnat sent (kl tolv...) och sen börjar Alida böka, och sen ringer klockan vid 6. jag har dessutom en riktigt plågsam alarmsignal på den förbannade mobilen, det gör ont in i märgen när den ringer. Jag hade dessutom en gruvlig ångest för det kommande seminariet om Max Weber...
Men hux flux så var jag i skolan, pratade skit med lite klassisar, lyckades pipa fram en hel del halvvettigt och ovettigt kring Weber. Louise och jag var hurtiga och anmälde oss för ideellt arbete för BOJ (Brottsoferjouren..) även om det inte skulle bli aktuellt än på ett tag. Staden sedan med mor, massa nya coola inköp, en lugn eftermiddag hemma för mej själv, en harmonisk nattning av den lilla ärtan och en alldeles sällsynt beskedlig karl som dessutom hade köpt med sig en chokladbit till mig... *Tack*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0