Måndag...

De senaste tre-fyra dagarna har allting verkligen gått segt. pannan har nästan landat i bokpärmen varenda gång jag har satt mej för att plugga. nu brinner det dock i knutarna och jag känner faktiskt att lite energi rinner genom nervtrådarna så idag ska jag förhoppningsvis lyckas knö in lite fakta i huvudet. Skönt!
kan ha morgoninspirerats av min käre makes inlägg på sin blogg som jag läste alldeles nyss. han manar till engagemang (känner itne riktigt igen honom, hehe...) och så finns det dessutom två citerade låttexter av den gode Herr A. Ni som undrar lite hur jag har lyckats med konsttycket att upphöja honom till orakel kan läsa där så får ni i alla fall en hint...

Helgen har spenderats på ett alldeles underbart sätt på Öland hos ina föräldrar, med celebert besök av min storasyster och hennes tre barn. Sååå roligt att träffa dem! och nu är det i princip klart dessutom att dem inom några månader kommer att flytta ner hit. jag är så glad! Bilder kommer förhoppningsvis att läggas ut på bilddagboken ikväll för den intresserade....

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0