Marknad på Skälby

Suuupermysigt! Hade planerat för att strosa där med liten i två dagar. sen när det ska till att bege sig så har gnistan försvunnit totalt. dettta resulterade i att mannen och svägerskan snällt fick knata dit med pluttan. har kategoriserat mitt bristande mod som sockerabstinens. försöker så mycket jag förmår minska mitt sockerintag, och sen kommer Stora kalasdagen och sätter hjulen i spinn. undrar om det kan vara så? att jag fick i mig för mycket socker igår helt enkelt, och idag får jag sota för det... kanske. En alternativ förklaring är att det är pluggabstinens. så därför har jag plockat fram en rolig bok nu som heter Vetenskapligt tänkande. Ska se om den kan hjälpa mej att må lite bättre ;-)

CU!

Kommentarer
Postat av: Magnus K

Nja, kanske inte sota för det. Tror snarare att du får "söta" för det..;)
Kramiz!

2007-04-30 @ 17:12:05
URL: http://magnuskrusell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0