Mein Gott!

Iågr måste ha varit en närmast perfekt dag. Morgonen började visserligen med tenta i sociologi, men den var avslutad ruskigt snabbt på nåt konstigt vänster..efter en och en halv timme tyckte jag att jag plitat ner, enligt mitt tycke, rätt svar på frågorna. Efterångesten var därför minimal.
Förmiddagen spenderades på staden med bästa Bettan. vi shoppade och käkade mumsig sallad. sen åkte jag och hämtade min lilla plutta och vi levde lite rövare innan det var dags att bege sig på lite tentapartaj hemma hos Frida. Det blev en sällsynt lyckad tillställning. Vilka underbara människor jag ska spendera minst ett par år till tillsammans med. Man känner sig lyckligt lottad!
Idag har jag förvånande nog mått rättså bra, men för en timme sedan ungefär slog tröttheten till med full kraft (inte så mycket sömn med en tvååring som vill upp och lattja runt sju sådär...) men jag får rycka upp mej snabbt för nu måste vi städa. imorgon är det KALAS! min Tuffa tjej blir TVÅ hela år!image2

Kommentarer
Postat av: Magnus K

Jag känner mig också lyckligt lottad. Å glöm inte att du själv är en av dessa underbara människor. KRAM!

2007-04-29 @ 11:59:04
URL: http://magnuskrusell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0