Back to school

Idag drog vi igång igen, Socionomprogrammet termin 3. Eller, drog igång...vi var där, glodde och halvlyssnade en stund på en förvirrad människa med bristande datorkunskaper, sen kilade vi igen. Men imorgon blir det förhoppningsvis åka av! Första föreläsningen på delkursen som behandlar ämnet socialpolitik. Hoppas och tror att det kommer att brinna till i ådrorna en och annan gång under de närmaste veckorna.

Lunchen ägnades åt galna sexstudier :-) Efter en föreläsning av Frida och Mia kan man lika gärna gå i kloster; Det kan omöjligtvis finnas mer som är nödvändigt att veta om sex än det dem förmedlar...! I alla fall så skulle inte jag våga höra talas om det... Tokiga jädra superbrudar!


C U!


Kommentarer
Postat av: Mia

Haha bara säg till om du vill veta nåt mer ;-)
Syns på måndag!
Kram

2007-09-01 @ 13:29:41
URL: http://studentmamma.blogg.se
Postat av: Junitjej

Vad fick dig till att börja blogga? En kompis till mig inspirerade mig till att börja, men jag var skeptisk till det en början. Nu kan jag knappt slita mig från bloggen.

2007-09-01 @ 17:21:49
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0