Magsjuka, oavgjort och te

- Juppz, Alida och jag har drabbats av nån märklig släng av magsjuka. Fy bubblan så tradigt. Som vanligt klarar en liten tvååring av det med glans, medan den gamle (dvs jag) helst vill sjunka genom jorden. Feber och hostig uppe på det. Det senare beror enligt egen diagnostisering på det vansinniga tilltaget att spela fotboll i tisdags.

- Kalmar FF spelade oavgjort borta mot Elfsborg. Dem gjorde en bra match, och borde ha vunnit. Men en poäng borta mot svenska mästarna får väl ändå bedömas som helt okej.

- Kaffekonsumtionen de senaste dagarna har legat på en skyhög nivå, även med mina mått mätt. Ikväll har jag därför tvingats övergå till te. Förfärligt, jag vet. Men nöden har ingen lag.

Livet e en fest.

Kommentarer
Postat av: Hanna S

Te är ju jätte gott!!!!! Tack för att du tänker på mig, vi har haft ett par jätttejobbiga veckor pga olika omständigheter som jag kan berätta om när vi ses. Passar inte att skriva om på nätet. Men jag skulle inte önska någon att gå igen en sådan pärs. Gott att ha en underbar man och fina vänner i det läget! Kram

2007-08-04 @ 21:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0