Stickan

Jag har fått en ny favorit, Stieg Larsson. Kan inte släppa hans böcker. Idag har jag ägnat ca nio av dygnets timmar åt bok nummer två "Flickan som lekte med elden". Mitt stora bekymmer för tillfället är att den nu är slut. Och ännu eländigare är att den slutar på ett sånt sätt att jag knappt orkar vänta på att få tag i fortsättningen. Men det värsta av allt är ändå att jag får Lisbeth Salanderkänningar i ryggslutet när jag sätter mig vid datorn. Skulle man kanske omvärdera sitt beslut att bli socionom och låta livet ta en ny vändning?

Kommentarer
Postat av: Lotta

Visst är böckerna bra!!! Har precis avslutat den tredje och (tyvärr) sista delen. Har den om du vill låna.

2007-08-07 @ 22:18:40
Postat av: Frida

OO jag vet. Man blir helt jävla galen när man läser dem. Jag streckläste de två första böckerna på 3 dagar. Jag har ännu inte läst den sista boken eftersom jag inte fått tag på den.
Men du har helt rätt. Man blir helt psyko när man inte får tag på sista boken. Jag var på stadsbiblioteket, där var det typ 3 månaders kö. Nja, då känns det som jag kan leta på annat håll!
Tänker på dig suss!
kramar

2007-08-08 @ 12:40:23
URL: http://fridac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0