Gott Nytt År!

År 2007 är snart till ända. Det betyder att jag inom en väldigt snar framtid kliver över den magiska (tragiska?) gränsen. Jag fyller 25. Efter det går det bara utför...
Nej då, så förfärligt ska det inte bli. Som alltid skapar denna afton tillförsikt inför framtiden. Det känns som att man får en ny chans. Det som var illa, illa förra året läggs till handlingarna. Nu blickar jag framåt, mot horisonten! 2008 blir året då mitt liv landar i en betryggande nystart. Jag tänker inte gå in på allt jag har lovat mig själv för då skulle jag missa alla fräsiga pang-pangraketer vid tolvslaget. Men det kommer att bli bra!
Rödvinet flödar och klockan tickar. Snart korkar vi upp (student)champagnen och skålar för allt vackert, fint och underbart som vi har runt omkring oss.

Grattis världen! Vi klarade ännu ett år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0