Marie Picasso, buhuhuhuhu...!

Ja, då var det klart då. Äntligen kan man återgå till lite mer intellektuell fredagsunderhållning som Doobidoo och På Spåret.
Under kvällen kom jag fram till att Amanda var min favorit. Det är imponerande att redan vid 18 års ålder vara så cool. Under alla små mellanintervjuer under Idolsäsongen har jag tryckt på mute, därför att jag inte klarar av ungdomarnas hopplösa oförmåga att utrrycka sig i teve. Amanda har jag aldrig mutat (mjutat, inte mutat :-)). Jag unnar dock Picasso denna seger. Hon är en fantastisk sångerska. All heder åt henne.
Amanda har vi definitivt inte sett för sista gången.

Nu: "Det här är senaste nytt med Ulf Kvensler. Jag heter Ulf Kvensler"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0