Förkylning

Här har man gått och trilskats med en envis förkylning i snart tre veckor. De senaste dagarna har jag nästan börjat tro att den gett med sig. Så vaknar man idag med ett öga stort som en golfboll, en näsa som rinner och bihålor som leker dunka-dunka. Ovanpå det ett öra som värker. Usch och fy säger jag bara! Ikväll är det dessutom match på Fredriksskans, och då vill jag inte dras med det här. Så det är bara att inta yogaposition och meditera bort eländet. Beräknas vara fit for fight om cirkus fyra timmar.

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag vet vad som kan hjälpa :-) En picknick i det gröna med en glad studentmamma och hennes två huliganbarn ;-)
Kram

2007-07-13 @ 10:05:32
URL: http://studentmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0