Två timmar efter

Japp, kroppen har redan börjat värka. Lungorna och luftrören har sorg, då de är i för taskigt skick för att jag ens ska kunna röka. Kanske går med en kopp te till?
Första träningen med Kalmar Södras damlag gick över förväntan. Kondisen är dålig, men det var inte fullt så förnedrande illa som jag hade trott. Klarade intervallöpningen minst lika bra som genomsnittet, vilket faktiskt i detta läget kan vara något att hurra för :-)
Tekniken, nja... nånstans finns nog bollkänslan. Tror att jag med lite envishet kan locka fram den. På torsdag är det dags igen. Med lite tur (otur?) kanske det blir nån match nästa vecka.

Imorgon bitti sker anställningsintervjuer för en heldagsanställning som min personlige massör. Lönen består av obegränsat med kaffe och snabbmakaroner. Någon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0