Lördag

Lördagen har traditionsenligt tillbringats till stora delar på Öland hemma hos mina kära föräldrar. En äkta husmorstek med skysås och kokt potatis serverades. Underbart! Dottern har till min enorma glädje börjat få upp aptiten.
Eftermiddagen spenderades hemma på Lybecksvägen med celebert besök. Ett par fantastiska timmar som fick modershjärtat, och för all del kvinnohjärtat, att göra kalvlika glädjesprång.
Dottern och jag kuskade sedan runt i bilen och gjorde stan :-) Ypperligt sätt att få en lite för pigg flicka att somna gott. Lite välbehövliga regnstänk landade på vindrutan medan de vackra omgivningarna inspekterades. Man ska tillåta sig att drömma lite ibland.
Nu ska jag avrunda kvällen och tvinga ner mig själv i sängen i hyfsad tid. För inte så länge sen kunde man läsa på denna blogg att jag var en person som inte gillade sena kvällar. De senaste veckorna har dock visat att så inte alls är fallet :-)

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0