Nu kör vi igen

Hej hopp!
Efter en turbulent tid känner jag att det börjar bli dags att ta tag i detta nöje igen. Är väl ännu inte helt i fas med livet, men däremot med min dator :-)
Idag är andra dagen på det som vi faktiskt får kalla sommarlov. Trodde inte att det skulle kännas så här skönt. Smolket i bägaren är ju att jag vet att det dröjer innan jag får träffa många av mina underbara klasskamrater igen. Tre månader, det är lång tid.
I fredags var det klassfest. Måste säga att det var ett sällsynt lyckat spektakel. Alla var glada och dansade. Frida gjorde en hjälteinsats med maten, jag gjorde en hjälteinsats med kaffet :-) Räknar kallt med att vi gör om detta till hösten för att sparka igång den nya terminen!

Nu är det dags att väcka Törnrosa om det ska finnas nån chans att hon somnar innan midnatt...

CU

Kommentarer
Postat av: Hanna S

Deppade lite över att jag inte kom på klassfesten, Rebecka var med på ett jippo, så där stod jag i regnet. Men vad gör man inte för de kära barnen? Är du på Öland i sommar får du gärna titta in, jag känner redan abstinens efter klasskompisar, föreläsningar och diskussioner. Nivån på diskussionerna på jobbet ligger ungefär på vem som inte har städat var samt om det är rättvist att den och den jobbar mer eller mindre än någon annan. Suck. Finns kanske en anledning till att jag vill därifrån, eller?

2007-06-03 @ 21:00:30
URL: http://Hannaserpan.blogg.se
Postat av: Mia

Har saknat dig här på bloggen!!
Skönt att du e tebax :-)
Kram

2007-06-04 @ 09:01:28
URL: http://studentmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0