Studentskiva

Har varit i Ottenby på studentskiva, eller, en dageneftersådan. Det var nämligen bara jag och mina föräldrar, och studenten själv kom inte hem förrän kvart över nio, tio minuter innan vi begav oss hem. Men vi fick god mat, god tårta, god dryck, även om jag höll mig ifrån alkoholhaltiga sådana och unnade mina kära föräldrar att pimpla lite bål. Dottern min satt fastklistrad på värdinnan från första stund, vilket hon inte hade något emot. Tycker om att se när min dotter faller pladask för nya människor. Kärleken man kan få från min tvååring saknar motstycke.

Imorgon är det lördag. Då blir det nya friska tag. Har något väldigt spännande att se fram emot. En stund jag har längtat intensivt efter. Är övertygad om att det kommer att bli precis så bra som jag tror.

Nu är det sängen som gäller. Har varit si och så med sömnen den senaste tiden...

CU!

Kommentarer
Postat av: M

Denna stora stund ska bli bra, absolut. Men jag är faktiskt lite pirrig.
Puss!

2007-06-16 @ 12:14:40
Postat av: Hanna S

Jag har haft mina aningar och efter att ha läst en annan klasskompis blogg (hmm; vems kan det ha varit)blev det ganska tydligt. Jag vill bara säga att jag hoppas att allt går som ni önskar och tror. Livet är för dyrbart för att slösa bort och jag önskar er allt gott. Kraaaam

2007-06-16 @ 14:44:57
URL: http://Hannaserpan.blogg.se
Postat av: M

...och tänk så bra det blev! Trollungen är sin mor upp i dagen.
Puss!

2007-06-16 @ 18:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0