Fotboll

Idag var jag och tittade på fotbollsmatch på gamla fina Gröndal. Det var så härligt! Känner inte igen så många av spelarna längre, men några stycken gamla rävar fanns det kvar. Matchen slutade 1-1, efter att domaren dömt straff till bortalaget på enligt mitt tycke ytterst tveksamma grunder. Men så är det med fotboll.

Kvällen borde ägnas åt studier, eller nåt annat vettigt. tror dock inte att det blir mycket vettigt av, ska pimpla läsk och käka chips istället.
Imorgon ska jag in till siba och köpa en dator. Det blir najs.

Kommentarer
Postat av: Mia

Javisst borde man plugga ;-)
Men jag är lite stolt över att jag faktiskt har läst alla böckerna, nu ska man bara lära sig skiten oxå!
Kram

2007-05-21 @ 18:32:37
URL: http://studentmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0