Fredag!

Tänk att det redan är helg igen! Lyxigt! Bra väder ska det bli också, får nog ägna helgen åt lite balkongpul kanske.
Var lite le igår på den här jäkla sidan då den inte fungerade *grrr*. Hade skrivit ett underbart inlägg om en nyttig auberginemacka som jag inte lyckades lägga upp trots idoga försök. Förhoppningsvis överlever ni väl smällen...

Jag har äntligen lyckats hämta min cykel hos Frida. Den har stått där sen tentaslsket förra fredagen. Det verkar vara ett ständigt återkommande problem för mej att få hem min cykel. Men nu hoppas jag i alla fall att den ska få mig på banan igen vad det gäller att röra på mej. Är juh inne i en ny nyttighetsperiod nu. Det svåraste är kaffet.....

Igår var jag på utvecklingssamtal på dagis :-) Min dotter sammanfattades som en tjej med stark vilja och skinn på näsan till sin mors stora glädje! däremot undrar jag vad förskolelärarna använder det som omskrivning för, förmodligen är hon en kaxig rackare som inte gör som dem säger, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0