Göran Persson

Egentligen vet jag inte vad jag ska säga om detta senaste spektakel. Göran Persson som PR-konsult och lobbyist, dessa som han så hårt kritiserat i sitt avskedstal. I mina ögon har Göran Persson sedan länge svikit de ideal som åtminstone jag i min lilla naiva värld anser representera en seriös socialdemokratisk politik. Jag är glad att han har kastat in handduken och jag hoppas att oppositionen kan lägga denna man bakom sig och sikta framåt mot nya värderingar inom det parti som svenska folket trots allt håller så varmt om hjärtat.

Mirr bredband är ännu inte lagat. Jag är rädd att det är min man som har kraschat den. den gick sönder när han satt där, det gör den alltid. hoppas glocalnet kan hjälpa oss.
sitter just nu lite nördigt och lyssnar på Tori amos i mobilen. Hon har gjort en cover på Leonard Cohens lår Famous Blue Raincoat. Riktigt najs! Annars så är det mest små grodorna som rullar hemma i stereon för tillfället, och så har vi juh också den högt uppskattade elektroniska xylofonen som liten fick på sin födelsedag. Tack farmor :-/

Idag ska favvoJesper berätta för oss om sin avhandling Idrottens kön. Det ska bli mycket intressant.

Jag är gladare idag. Tack alla fina vännerna för att ni är så söta :-)


Kommentarer
Postat av: Magnus K

Små grodorna??? Det är tydligen en del man inte känner till om dig..;)
Tack för en givande och bra diskussion över förmiddagsfikat idag!
Kram

2007-05-09 @ 16:05:40
URL: http://magnuskrusell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0