Halvtamt bloggande...

Ja det har det varit i helgen, men det har inte riktigt blivit tillfälle. Känner att det är det egentligen inte riktigt nu heller (ni vet, efter klockan tio är det i princip mitt i natten i det här huset...), men jag försöker ta mig i kragen.
Lägerapport då, i fredags kom svägerskan. hon stannade till måndag. Mkt trevligt, jag tycker om henne. Lördagen var bakisdag och shoppingdag. På söndagen så firade vi födelsedag hela dagen och min dotter var så lycklig över att det var så många som var här. En underbar dag!
Valborgsmässoafton firades på traditionellt småbarnsföräldervis, vilket innebär att runt ca halv sex inser man att det är allmän festkväll, vilket resulterar i en snabbis till systemet, en pava vin så det räcker till varsitt glas, sen i säng runt klockan nio :-)
Idag har jag spenderat dagen på Öland. Maken hade en massa skola att ta igen. Jag fick ägna mej åt att vara avis på mina föräldrar som upplevde fin stämning på Larmtorget med Mona Sahlin. Men men, jag för väl min kamp på nåt sätt jag med... :-/ Heja heja för första maj i alla fall!
Dotera sover sedan en timme tillbaka, maken knaprar chips. Jag skulle börja mitt nya hälsosamma liv idag, men jag sitter med ett tomt guldnougatpapper framför mej. Fan. men idag skyller jag på mina föräldrar som dukade fram så mycket gott på bordet... Har dock förberett en fräsch sallad som jag ska smaska i mej imorgon så jag har inte gett upp än. En vacker dag ska även jag vara renlevnadsmänniska Tamejtusan!!

Auf Wiedersehen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0