Kris i lägret

Vårt bredband är paj! Blir galen. Lösenord eller användarnamn stämmer inte, bara det att det visst stämmer. Hoppas att lösningen kommer som utlovat idag klockan 13, annars dööör jag. Är helt beroende av min dator. Skrämmande. Hur löste man egentligen saker och ting innan mobiltelefonen och datorn?!

Helgen har ägnats åt social samvaro med min kära familj. Både den lilla och den stora. Var på Öland och fick assistans med att måla om mitt trallgolv till balkongen. Känner mig mycket nöjd. Lite blomster och hårda restriktioner gentemot maken så blir det nog utmärkt :-)

Är annars i en svacka sedan i söndags kväll. Den beräknas vara över om ca 2 dagar. Det ska bli skönt. Hatar när livet är så här tråkigt. Hoppas dock på att dagen ska pigga upp lite, det är ju äntligen dags för föreläsning och jag får träffa alla glada klasskompisar igen. Det kanske skyndar på kureringen.

I helgen har jag annars upprörts över att allmännyttan, kommunalt ägda hyresrätter,  förmodligen till stora delar kommer att säljas ut. Stopplagen tas bort den 1 juli. Var är det tänkt att människor som inte kan hosta upp till en bostadsrätt ska bo...? Jag blir så trött... Måste hem och lyssna på Björn tror jag...

Kommentarer
Postat av: Katriiiiin

nejmen sus, hoppas vi piggade upp dig idag på föreläsningen så att du kom ur din svacka.... kul och se dig idag! Å du VI SES I MORGON MED..=) KRAMKRAM

2007-05-08 @ 15:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0