LYCKA!

Aaaahhh! Ni fattar inte! Jag är uppkopplad! Rotade fram min gamla tiscaliskiva och installerade om skiten och lyckades tydligen koppla upp mig. Snabbare än självaste glocalnet... Det lär väl inte bli beständigt, men just nu är jag här. Passar bra en ensam kväll som denna. Mannen är på galej.

För det andra så har jag börjat röka igen. Japp, banna mej, piska mej, gör vad ni vill. Jag själv skjuter problemet på framtiden.

Expressen har för första gången lyckats fånga mitt intresse. Mikael Wiehe börjar närma sig Affes nivå. Inför svenska och danska kungaparet konfronterar han Danmark med dess spirande rasism. citerat från tidningen:
"Många danskar bor i Malmö för att det har stiftats lagar som förbjuder dem att leva i Danmark med den de älskar för att han eller hon kommer någon annanstans ifrån. Det är en skam!"
Pölsefascism kallar han det tydligen, hihi.
Jag vet inte. Man talar om att han skämmer ut kungen, och att tillfället var illa valt. Men jag håller med övriga röster. Bjuder man in Mikael Wiehe så får man vara beredd på det här. Han hymlar väl inte precis med var han står. Nej för fan, vi behöver mer sånt här! Få det att röra lite på sig!
Tack så mycket Herr W, du gjorde min dag lite bättre!

Kommentarer
Postat av: Magnus K

Tänk om även rökning är en...social konstruktion?
Allt har sin tid. Rök du på så kan du ta tag i det när jag slänger min snusdosa åt fanders efter sommaren...
Kramis!

2007-05-11 @ 22:34:21
URL: http://magnuskrusell.blogg.se
Postat av: Mia

Skönt att du är tillbaka :-)
och det här med rökningen....been there....done that!
Så det blir inga piskrapp från mig :-)
Jag funderade på om vi skulle ta och hitta på nåt med våra små barn nån dag? Kanske ta en tripp ner till Skälby när vädret tillåter?
Kram

2007-05-12 @ 08:59:52
URL: http://studentmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0