Mållös

Nu har dem sjungit klart, galningarna. Skrev nyss att det får vara nästan hur töntigt som helst. Det tar jag omedelbart tillbaka. Vad var detta för spektakel?! Den ena dåren efter den andra. Värre och värre blev det. När man tvingas bli tacksam över en låt som Armeniens är det nåt som är fel...
Ljuspunkterna enligt mig var Finland, (Irland) och Moldavien. Mor och far gillade Vitryssland. Vi får se vad som händer. Jag går nog och lägger mig, och imorgon vaknar jag väl upp till Ukrainas segerdans.... GaH!!

Kommentarer
Postat av: Hanna S

Jo, håller med. Serbien var väl nästan lika illa som Ukraina. Ukraina kunde man ju skratta åt trots allt. Kanske de skulle göra om konceptet till komedi?

2007-05-13 @ 10:44:49
URL: http://hannaserpan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0