Ameh!

Vilken dynga det var på teven igår kväll. Man går och laddar en hel dag för att få se Sverige prestera EM-biljett och så går dem små murvlarna och förlorar med 3-0! Makalöst dåligt. Men jag antar att vi kan skylla på den sena matchstarten. Jag somnade 15 minuter in i första halvlek och det gjorde svenska landslaget också. Jag försökte bota min trötthet genom att trycka in Haribonappar i truten i en rasande fart - funkade dåligt. Svenskarna försökte bota sin trötthet genom att byta in Kim Källström - funkade inte heller. Vi skulle ha vänt på steken och skeppat ner några ton pinfärska röda och gula nappar till de stackars frustande svettpärlorna på Bernabeustadion, sen skulle dem ha tagit med sig Källström till mig i tevesoffan. Det hade räddat upp situationen för alla inblandade.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahaha! :) jag skulle bett dem om Källström men behållit napparna... Kram

2007-11-19 @ 09:54:09
URL: http://johannabohlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0