Jag blandar och ger

- Låten Columbus (från Kents nya skiva) måste vara en av de bästa svenska låtarna som gjorts.


- Fotbollsgalan i måndags var trevlig men innehöll inte så många överraskningar. Det jag tar med mig från timmarna framför teven är att Bengt Andersson (IFK Göteborgs målvakt) är på tårna. Killen/mannen/gubben är så full, så full. Hysteriskt roligt. Tyvärr vet jag inte hur man lägger in ett youtubeklipp sådär snyggt som flashiga bloggare gör så ni får helt enkelt klicka HÄR!


- Idag har det kommit en massa snö. Jag tycker inte riktigt om det. Med sommardäck på bilen blir det lite olustigt. Usch.


- Jag börjar bli lite skeptisk till delar av den kurs vi läser nu. Det lät bra till en början, men två veckor in i kursen vet jag fortfarande inte vad den heter eller vad det är tänkt att vi ska lära oss.


- Glömde min snusdosa i föreläsningssalen idag. Detta upptäcktes efter ca tre timmar när nikotinbegäret slagit till med full kraft. På väg till affären mötte jag vår "trapphusstädare". Jag kan säga att han valde fel tillfälle att fråga mig vem som äger pappkassen med tidningar utanför min grannes dörr. Dumma frågor får dumma svar, särskilt när man lätt desperat påbörjat en vandring till affären efter nikotin...






Kommentarer
Postat av: Mia

Sluta snusa!!!! ;-)
Kram

2007-11-14 @ 21:22:25
URL: http://studentmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0