Nytta och nöje

Jahaja, vad har hänt sen sist?

- Jag klarade den mycket besynnerliga tentan i Grannskapsarbete, vilket är helt obegripligt men väldigt tillfredsställande.

- Jag har varit i Malmö och frågat finniga gymnasieungdomar vad dem vill göra med sina liv och försökt att övertyga dem om att Högskolan i Kalmar är rätt väg att gå.

- Jag har adventspyntat till förbannelse. Välkomna in i mitt röda kök! Men just nu är det faktiskt ganska fint och mysigt. Ska njuta av det i några dagar till, sedan kommer den lilla marodören hem och häller ut potpurrin på golvet och spelar kula med hasselnötterna. Fast det är för all del också mysigt :-)

- Jag har träffat en gammal god vän som jag inte sett på över tre år och i samband med det blivit bjuden på mumsig libanesisk mat.

Nu: ska jag betala räkningar. Tillbaka till verkligheten således...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0