Trevor Archer

Det är namnet på morgondagens gästföreläsare. Han är professor vid psykologiska institutionen vid Göteborgs universitet. Enligt kursansvarige en trevlig och kunnig man. Sanningshalten i det får vi möjlighet att rota i imorgon, men det är något annat...hans namn. Jag får inte ihop det. Trevor Archer; jag tänker Liftarens guide till Galaxen eller möjligen Face Off. Vad pajsarna i dessa filmer heter minns jag inte, vilket gör det hela ännu konstigare. Jag har för mig att han i Liftarens guide till Galaxen heter Arthur - men det är ju inte direkt förfärande likt Trevor Archer?
Äh, en god natts sömn kanske bringar klarhet i det hela...

Nattis!


Kommentarer
Postat av: Hanna S

Jag tycker det låter som en figur i en Harry Potter bok!

2007-11-06 @ 09:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0