1 vecka!

Min taktik brukar vara att i god tid utannonsera till alla som vill höra att jag planerar att sluta röka. Efter den senaste fadäsen där planen inte ens blev till ett försök har jag dock valt att hålla tyst. Men nu! Nu har det faktiskt gått en vecka! Förra söndagen vid klockan 21.00 rökte jag min sista cigg. Utan större val och kval, spasmer och abstinens har jag nu klarat en hel vecka utan de förbannade giftpinnarna, och jag ska säga er att jag är mycket stolt över mig själv.
Å andra sidan har jag vetat länge att jag är jäkligt bra på att sluta röka. Nackdelen är att jag är minst lika bra på att börja igen... Men det sistnämnda kompetenta inslaget av min person väljer vi att bortse ifrån denna afton, och för lång tid framöver. Heja på, som min gamla tyskalärare skulle ha sagt...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Heja på! och tack för ikväll ;)

2007-10-15 @ 19:48:10
URL: http://johannabohlin.blogg.se
Postat av: Hanna S

Duktig flicka

2007-10-16 @ 08:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0