Lite roligt är det :-)

Namn: Susanne Maria Gustafsson (Ingesson som fröken)
Vad drack du senast: Vatten
Hur många hamstrar har du haft: Två. Hampus, som dog hastigt, efterträdare blev fantasirikt nog... Hampe!
Kan du gå ner i spagat: I wish
Vad ska du göra i kväll: Diska, äta chips och läsa om samhällets syn på våldtäkt
Vad ska du göra i morgon: Ett redovisningsas väntar, sedan är siktet inställt på Idol
Senaste inköp: Toapapper
Senaste film: ehh...Beck?
Vad har du i ditt fönster: Nagelsax, småsten, två ljusstakar med avbrutna ljus...
Tycker du om att cykla: Nej
Vem träffade du sist: Alida
Hur länge sov du inatt: 4 timmar (se upp för att skaffa barn. Det tar åååår innan dem sover som folk ;-))
När ska du gå och lägga dig ikväll: När chipsen är slut, vilket betyder snart.
Vad gjorde du för tre timmar sen: Låg och läste Alice handlar några saker för min dotter
Vad skulle du vilja göra nu: Äta makaroner och korv och se på Idol
Personer du kan lita på till 100%? Nope, I´m out. Litar inte ens på mig själv till 100%
Har du badat i år? Jag har gått i strandkanten, räknas det?
Vad heter du just nu på msn?: Suss
Hur många syskon har du?: Två systrar, en bror. Das macht drei.
Känner du någon som heter likadant som dig? Ja, en barndomsvän till mig. Hon är för övrigt jävligt bra på innebandy. Läs om henne i tidningen och tro att det är jag. Behöver all cred jag kan få.
Morgontrött? Beror på när min dotter anser att det är morgon...
När är du född?: 21 januari 1983 kl 04.32
Var bor du?: Animalmeadow
Nuvarande hårfärg?: Brunt bra dagar, råttfärgat sämre dagar
Riktiga hårfärg?: råttfärgat, jag bara lurar mig själv ibland
Ögonfärg?: Blå
Vad läser du för bok nu?: Flickan och skulden - om samhällets syn på våldtäkt. Skriven av Katarina Wennstam om jag inte missminner mig
Humör just nu?: Ibland är det verkligen onödigt att klaga, så jag låter bli :-)
Vad har du för parfym idag?: Nåt från en blå flaska som jag fick av syrran för fyra år sedan
Vill du ha barn?: Japp, ett dussin tack så mycket!
Hur stort är ditt rum?: Mitt rum i den här lyan? Det skulle väl vara den kvm jag sitter vid nu. Resten är ockuperat av en liten huligan.
Har du tv/dator i ditt rum?: nej/ja
Piercingar?: Tatuering?: En tatuering på benet. Och om det är nån som vill veta så är det en politisk ståndpunkt! inget annat....

Hur många converse allstarskor äger du?: Hönnini nu e de så här...att jag har fan inte råd att köpa sådana pjucks. men jag har ett par bruna, prickiga basketkängor som duger minst lika bra.
Brukar du vara osminkad i skolan?:  Lite mascara kan väl se trevligt ut, så nej
Skostorlek : 36-37


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0