Fadäs UTAN fnitter

Efter dagens föreläsning var jag tvungen att åka och handla. Ni som har hängt med lite vet att jag upplevde en smärre tragedi igår - chipsen hade tagit slut. Så jag dök raskt in på Konsum och plockade åt mig middag, kvällsmat och nattamat (alltså chips, choklad och cigg).
Men vet ni vad? När jag kom hem så såg chokladen ut så här:


Halva chokladkakan var helt vit. Inte fasen vet jag vad det är för sunk, men jag vill inte ha ner det i min mage.
Till en början vara katastrofen total, men sen kom jag fram till att jag ska försöka gå vinnande ur det här; Jag hoppas på kompensation i form av en sån där gigantisk Marabouchokladkaka som man kan vinna på dem snurrande hjulen på Liseberg. Heja mig :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0