Snooze

Idag tryckte jag på snooze 7 ggr innan jag klev upp.
Till min stora glädje kan jag dock konstatera att tack vare det blir det för stressigt att cykla in till skolan idag. Fårrden får därmed ta ett djupt andetag och samla ihop sig en aning så att jag tar mig dit jag ska.
För övrigt kom vi rätt så bra överens igår kväll, bilen och jag. Sedan den stora fadäsen för ett par veckor sedan, när bilaset inte ville starta, har stereon varit ur funktion. Man ska slå in en keycode. So far so good. Men om man har siffrorna 1-6 på displayen, och kombinationen till kodlåset är 7877, hur fan får man ihop det då?
Det går, men man får klura lite...

Nu: Kaffe och cigg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0