Svajig bloggmotivation

Det är konstigt. Vissa dagar lagras allt jag hör, ser och läser i hjärnbanken för att sedermera printas ut här på bloggen, andra dagar är det som idag. Och igår. Och i förrgår. Ingenting. Tomt. Lusten att skriva tryter, och för all del lusten att lagra och reagera. Vill inte ha det så. För att få lite ös på skallen la jag mig och läste i Yvonne Hirdmans Genus - om det stabilas föränderliga former. Funkade inte alls. Det kan förvisso ha att göra med att klockan snart är tolv, och att skallen min är allmänt mossig... Håller tummarna för det, och satsar på nya friska tag imorgon.

Nu ska jag gå och snusa älsklingsdotter. Ett par tomma nätter väntar runt knuten så jag får suga åt mej allt jag kan. Mina lilla söta, fina, underbara dotter (Detta är dock inget som får yppas högt till personen ifråga. Alla försök bemöts med ett snarstucket - "ALIDA heter jag". Vilket dock bara får mig att tycka att hon är annu mer underbar...)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0