Tema ensam

Alltså, min intima relation med Stieg Larsson i somras fick ett abrupt slut efter ca 2500 sidors njutning, och jag har inte hittat någon som kan fylla hans plats. Just nu gör slashasen John Grisham ett tappert försök med Testamentet, men jag tycker inte att jag blir tillfredsställd.
För ca en vecka sedan köpte jag i ren desperation en bok av Sara Kadefors (jo, mitt tragiska jag skulle dricka kaffe själv på stan. Tänkte nåt i stil med att "om jag sitter och läser en bok under tiden kanske jag inte ser så förfärligt mobbad ut"). Boken heter Fågelbovägen 32, men jag vet inte... Vad tror ni? Är den värd ett försök? Eller har ni nåt annat tips?


Kommentarer
Postat av: H-F

Det finns många bra böcker. frågan är väl egentligen vad det är du anser vara bra ? Åsa Larsson - Svart stig, John Ajvide Lindqvist - Låt den rätte komma in för att nämna två jag tycker mycket bra om (:

2007-09-03 @ 12:24:11
URL: http://ishav.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0