Uppladdning

Igår kväll satt jag med ett trevligt gäng på studentpuben. Ikväll blir det reunion med tre rara flickisar från tiden då det begav sig - högstadiet. Men ojojoj, jag är för gammal för att vara ute två dar i rad, tror jag i alla fall. Ska väl egentligen avvakta den här kvällen för att kunna göra en rättvis bedömning, men den här dagen har det inte blivit mycket vettigt gjort. Har väl inte haft några ambitioner om att lyckas med det heller, under förevändningen att jag måste ladda om inför kvällen. Det har varit soffläge hela dagen. Har tittat på hur svensk efter svensk misslyckats inom vintersporten. Kalla, Aco, Helena Jonsson, Ferry, Bergman, Nilsson, Anja, Markus Larson, André Muhrer. Jag kan nog göra listan ännu längre, men jag har inte tid. Nu ska jag iväg och skaka rumpa :-)

Fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0