Bra dag!

I måndags eftermiddag när jag kom hem till lägenheten drogs rullgardinen ner. Det var nattsvart. Nu anser jag det dock vara min plikt att upplysa er om att solen har tagit sig fram igen. Idag skrevs det nämligen ett köpekontrakt. Lägenhetsaset är sålt! Är mycket nöjd med det avtal som kom till stånd. Detta innebär också att jag kommer iväg till den nya lyan på lördag, som det var planerat (och det är en sabla tur för annars vet jag inte hur det hade gått med inflyttningsfesten, vilken ju såklart är av högsta prioritet...).

Kontraktet firades med en smarrig kycklingbaguette på Burger King och sedan shopping, på IKEA såklart!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad roligt! Jättekul att den blev såld trots lågt besökarantal på visningen... Ser fram emot inflyttningsfesten! kram kram

2008-01-17 @ 20:14:57
URL: http://johannabohlin.blogg.se
Postat av: Frida

Grattis Suss!

Det är great!

2008-01-17 @ 21:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0