Min borrmaskin

Jag är så ruskigt händig. På mig sitter tummarna på rätt plats. Vad sjutton ska jag med en karl till, jag klarar ju ALLT själv ;-)
Har ägnat denna underbara lördagsförmiddag åt att slita ut en trasig persienn, borra finfina hål i väggen, trycka dit lite plugg, använda min multifunktionella borrmaskin till att dra i skruvarna och till sist häkta på den nya persiennen, införskaffad på Ikea för överkomliga 139 kr. Putsade också fönstret och noterade då att tätningslisten inte var i bästa skick. Så jag dök ner i verktygslådan och trollade fram nya, fina, vita tätningslister som kom på plats i ett nafs.
Problemet är nu att det enda jag har kvar att göra inför måndagens lägenhetsvisning är att städa, städa, städa. Med allt testosteron som nu flödar i min kropp känns det inte ett uns inspirerande. Ska rota fram en karl nånstans o klä honom i sjalett, förkläde o plasthandskar och delegera städandet till honom. Sedan drar jag fram borren igen tror jag. Det kan väl alltid behövas ett hål nånstans...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahaha! Nej vad ska du med en karl till, bra kvinna reder sig själv, eller hur? :) Jo jah hörde som sagt om hans sätt att redovisa resultaten och jag tycker det ör synnerligen märkligt... men men. Ha en skön söndagskväll och heja på med städandet! kram

2008-01-12 @ 18:54:22
URL: http://johannabohlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0