Update

Jag lever ett hektiskt liv för tillfället. I lördags gick flyttlasset, så nu är jag på plats i nya lägenheten. Min snälla pappa har agerat förste skruvdragare hela helgen och hjälpt mig att montera alla nya möbler. Lägligt nog blev Alida sjuk i helgen, men en Bamsefilm löser det mesta.
Jag har också hunnit med att fylla år. Hela 25 år gammal har jag blivit. Förfallet har börjat...
Nya kursen började igår. Den kommer att bli rolig men krävande. Det är bra, jag behöver få en fot i arslet så att jag börjar lära mig nåt igen. Det visade sig dock igår att även den förra tentan gick bra. Så nu är ännu en termin på socionomprogrammet avslutad.
Ikväll och imorgon kväll är det utbildning inför det extrajobb på högskolan som jag lyckats skaffa mig. Inte så lägligt med tanke på hur mycket jag har att göra. Ikväll bjuds det dock på mat och bowling på Harrys så jag ska för sjutton gubbar låta bli att klaga.
Imorgon har vi första föreläsningen i juridik, men den missar jag för jag ska ambassadörsjobba lite (vilket inte är flottare än att jag ska packa utskick till nya och gamla studenter). Detta innebär ju dock att jag måste läsa snabbt som attan i kurslitteraturen så att jag fixar att göra seminarieuppgiften till på fredag.
Sen så är det ju inflyttningsfest på lördag! Jag är dock glad att det är just inflyttningsfest. Det innebär i min lilla värld att det får se ut ungefär hur som helst här hemma när gästerna anländer. Tackom o lovom.
Nu då? Jo, juridik och borrmaskin var det ja...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0