Danmark!

Igår begav jag mig söderut. Tänkte att det var bäst att fly från ovädret och det lyckades. Här nere i Danmark har vi inte större problem än lite regn.

Antar att det är någon som undrar vad i hela fridens namn jag gör i Danmark. Faktum är att jag är på träningsläger med Färjestadens Goif. Ett annat faktum är att jag hann träna cirka femton minuter igår innan jag sträckte mig i låret och fick kliva av. Känns verkligen toppen... Men jag återhämtar mig bra och räknar med att kunna medverka på träningen i eftermiddag.
Imorgon ska vi spela match mot ett danskt division fyra-lag. Ingen vet vad det heter. Har också försökt ta reda på var Färjestaden slutade i serien förra året. Det är det inte heller många som vet. Men det är ett trevligt gäng som är iväg. Massa glada söta flickor. Nästan alla heter Emma och om de inte heter det så heter de Emelie. Jag är åldringen i laget med mina 25 jordsnurr.
Snart är det lunch. Det såg ut att bli lasagne idag igen. Men den var god igår så det blir nog bra.

Återkommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0