Pjuuh..!

Det gick tydligen bra med lufsan. Min fina sambo (även kallad sjukling från norra Öland för inte så många timmar sedan) återfick genom min enorma kokkonst den aptit som sprang ifrån honom någon gång runt klockan 10.53 idag. Om det hade förhållit sig på det viset att lufsa haft den minsta tillstymmelse till att kunna se aptitlig ut, så hade jag tagit en bild på mästerverket och lagt ut här. Men det är ju tyvärr inte så. Lufsa ser, om möjligt, värre ut än kroppkakor. Eller, det ser ut ungefär som kroppkakor som man har tryckt sönder och rört ihop till en mer sammanhängande klissig smet. Eller, ja, ni förstår, det ser inte så kul ut.
Men hur som haver, det var gott och vi blev mätta alla tre. Nu är det Reinfeldt på teven men eftersom vårt hem är så oerhört hightech (och för att jag ska kunna jobba lite med min manualöversättning, vilket ju som synes går utmärkt) så kommer vi att spela in programmet och se det lite senare. Det är troligt att jag blir lite lätt irriterad då. Det ska bli kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0