Rekreation

I helgen har älskling och jag varit på herrgård. Vi har hunnit spela 72 golfhål på tre dagar. Vi har druckit alkohol tillsammans med underbar syster och dennes pojkvän och därmed kommit på tok för sent ner i uppblåsbar dubbelsäng. Vi har också legat och gnällt över festglada göteborgare som avvisade alla klagomål med "Du är la för gammal för det här stället." Det har varit en sagolik helg.

Nu är vi dock hemma igen och det är inte dumt det heller. Det knappas på tangentbord, sportnytt är på, kaffet drucket, lilla dottern ligger i sitt rum med streck och snarkar och svettas. Jag tycker om att livet är underbart var jag än befinner mig. Känns trivsamt på något vis :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0