Ensam hemma

Rubriken på mitt förra inlägg var inte bara ett desperat skri från vildmarken. I eftermiddag åkte lilla dottern och jag över till Öland till föräldrarna och åt middag och fikade på bulle. Passade sedan på att lämna lilltösen där. Det var i och för sig bestämt sedan tidigare då Joel och jag verkligen behöver få jobba på med uppsatsen imorgon. Men det kändes nog så lägligt med tanke på natten (och dagen) som varit. Nu ska jag ta tag i lite kring uppsatsen inför morgondagen sedan ska jag slänga ihop en rabarberpaj till älsklingen kommer hem från Sthlm vilket beräknas ske runt kl. 22.00 :-) 

Men först! En stund på soffan med små kickar mot handen från lillfisen i magen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0