Jobb, jobb, jobb

Ja, idag blir en sån där dag när jag har inbillat mig att jag ska hinna göra allt. Planen är att plugga 30 min och pyssla med "hushållsarbete" 15 min och sen köra det intervallet hela dagen. Hittills har jag pluggat 0 minuter och pysslat med hushållsarbete i 3 timmar (om få iväg litet barn till dagis räknas som hushållsarbete). Men snart är nog plugget igång också. Har åtminstone ockuperat mannens skrivbord så att jag ska ha en ergonomiskt korrekt position medan jag jobbar :-)
Det kan dock uppstå lite komplikationer på vägen är jag rädd. För det första är det problematiskt att jag absolut måste ha myskläder på mig när jag är hemma. Det får mig att associera alldeles för mycket till helgen och ligga i soffan och se på TV. Det andra problemet är min förmodade järnbrist som gör att jag för närvarande har lite svårt att hålla mig upprätt längre än tio minuter i stöten...

Äh, nu blir det plugga fram till 09.50

Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0