Klappat och klart!

Nu är B-uppsatsen inskickad!
"Acceptera och bli accepterad!" En kritisk diskursanalys av begreppet utanförskap.
Ja, ovanstående är alltså namnet på uppsatsen. Förmodligen världens bästa B-uppsats :-)
Men just som jag tänkte att äntligen skall livet återvända och jag ska kunna koppla av igen så inser jag att uppsatsen har tagit så mycket hjärnaktivitet i anspråk att det är tusen saker som jag glömt att göra. Eller, iallafall tre saker som jag glömt. Det är ju typiskt. 
Nu ska Alida och jag festa till det med lite bovetegröt. Vi är ena riktiga hejare på att fira.

ciao. 

Kommentarer
Postat av: Mia

Haha själv firade jag med en skål chilinötter :) Hanna firade med en chokladbiskvi! Shit vilka partyprissar vi är ;)

Kram

2009-05-29 @ 09:32:27
URL: http://studentmamma.blogg.se/
Postat av: Hanna S

I dag får vi fira med minst jordgubbar eftersom vi blev godkända. Weeehooo

2009-06-04 @ 14:18:24
Postat av: Mia

Jag ska fira med en 200g chokladkaka och en påse chips :)

2009-06-04 @ 18:21:18
URL: http://studentmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0